Een persoonlijke aanpak vanuit een passie voor ICT

Kennis en expertise zijn een belangrijke factor bij het vinden van een geschikte ICT-partner. Wil je tegelijk een klantgerichte aanpak en advies afgestemd op jouw bedrijf? Glonet onderscheidt zich door hun jarenlange ervaring en hun persoonlijke benadering.
283-pai4685-jj-id-392158-jpeg(1)
26-jj-t-05282_2-id-140411-jpeg(1)
rawpixel-com-567026-unsplash(1)

Expertise en kwaliteit

De ICT-ervaring van Stefan Goossens gaat terug tot begin jaren 90. Zijn ICT-passie… die valt niet te becijferen. Gestart als zelfstandige leerde hij de kneepjes van het vak en bouwde zo gestaag zijn bedrijf uit. Met een groep enthousiaste, gecertificeerde medewerkers helpt hij tal van kmo’s en grote ondernemingen bij de opzet en het onderhoud van hun ICT-omgeving.

Persoonlijke aanpak

Of je nu een desktop koopt of je volledige ICT-infrastructuur uitbesteedt, Glonet staat voor een persoonlijke aanpak op maat van je bedrijf en je specifieke context. We denken met je mee en bieden een oplossing die aan je huidige noden beantwoordt en tegelijk toekomstgericht is.

Can-do mentaliteit

De can-do mentaliteit van Glonet maakt voor jou als klant het verschil:

  • een directe en oplossingsgerichte aanpak
  • een snelle respons
  • een uitstekende dienstverlening volgens het DNA van je bedrijf
  • een correcte opvolging tot er een oplossing is

Wil jij ook een klantgerichte, kwaliteitsvolle aanpak voor je ICT-infrastructuur? Glonet helpt je graag.

What We Do

Technology can be complicated, but we’ve seen it all before and can help you with any IT issue.

What We Do

Who We Help?

Our vertical solutions expertise allows your business to streamline workflow, and increase productivity.

Who We Help?

Why Choose Us

We have a proven process to help you move your business forward and we’re with you every step of the way.

Why Choose Us

Our History

1988 - 1990

NanoSoft begins life as the networking division of ThemeForest. ThemeForest is a software company that was formed in November 1988 following a management buyout of LineThemes.

2000 - 2009

NanoSoft launches as an independent business. NanoSoft moves into our New York offices. Those offices became home for the next 20 years as the business continued to grow from strength to strength.

2010 - 2017

NanoSoft successfully partners with Envato, a growing provider of local Australia IT Support and IT Services to both local and overseas businesses.

2018 - Present

The service team at NanoSoft made it through to the final of the Service Desk Industry (SDI) Best Small Managed Service Desk Provider (MSP) awards. We are incredibly proud of the external recognition for our team, who have completed extensive training and have worked incredibly hard over an extended period to ensure we consistently meet the needs of our customers.ers with CComm IT Solutions, a UK provider of outsourced IT Services.

Outreach by the Numbers

Experts across a range of specializations

0+

Experts across a range of specializations
Episerver Certified Developers

0

Episerver Certified Developers
Certified Microsoft Professionals.

0

Certified Microsoft Professionals.
So far we have offices across 30 countries

0

So far we have offices across 30 countries
$0 to $15M in revenue in under 3 years

$0M

$0 to $15M in revenue in under 3 years